Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska

Jak załatwić sprawę w Urzędzie Gminy - Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska?

Rodzaj sprawy:

IOŚ.1. Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.doc

--------------------------------------------------------

IOŚ.2. Rozgraniczenie nieruchomości.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości.doc

--------------------------------------------------------

IOŚ.3. Podział nieruchomości.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o dokonanie podziału nieruchomości.doc

--------------------------------------------------------

IOŚ.4. Zajęcie pasa drogowego.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o zajęcie pasa drogowego.doc

---------------------------------------------------------

IOŚ.5. Wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy.doc

---------------------------------------------------------

IOŚ.6. Przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o przeniesienie decyzji.doc

----------------------------------------------------------

IOŚ.7. Zmiana decyzji o warunkach zabudowy.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o zmianę decyzji.docx

----------------------------------------------------------

IOŚ.8. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej.doc

----------------------------------------------------------

IOŚ.9. Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.pdf

 

Do pobrania: Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa.doc

----------------------------------------------------------

IOŚ.10. Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.pdf

 

Do pobrania: Wniosek o wydanie zezwolenia.doc

---------------------------------------------------------

IOŚ.11. Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składana przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Szczytniki

 

Do pobrania: Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.pdf

 

Pozostałe wnioski i druki do pobrania:

 

 

 

Urząd Gminy Szczytniki
62-865 Szczytniki 139
tel.: 62 7625015
fax: 62 7625274
e-mail: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl

Godz. pracy
poniedziałek: 8:00 - 16:00
wtorek - piątek: 7:00 - 15:00
Lokalizacja geograficzna:
Szczytniki

51°41'13.199"N
18°19'56.604"E
Licznik odwiedzin serwisu:
1 249 098

Serwis szczytniki.ug.gov.pl używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce kliknij. ..więcej informacji... Zamknij