Badanie satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientów Urzędu Gminy

      W ramach realizacji projektu „Nowoczesna administracja samorządowa” dwa razy w roku przez okres miesiąca w Urzędzie Gminy Szczytniki przeprowadzana jest anonimowa ankieta badająca satysfakcję klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd.    

Druki ankiet dostępne są w sekretariacie Urzędu. Istnieje także możliwość pobrania druku ankiety ze strony internetowej. Wypełnioną ankietę można podać w sekretariacie Urzędu lub przesyłać w wersji elektronicznej (np. wypełniony plik Word lub skan) na adres: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl     Ankieta ma na celu analizę stopnia spełnienia oczekiwań klientów w zakresie jakości usług świadczonych przez Urząd tj. ich terminowości, przejrzystości postępowania, dostępu do kompleksowej i zrozumiałej informacji oraz zgodności z przepisami prawa i zasad etyki urzędniczej.

Bardzo dziękujemy za współpracę i wypełnienie ankiety!

Formularz ankiety do pobrania.doc

 

WYNIKI ANKIETY:

Wyniki - 1 badanie.ppt

Wyniki - 2 badanie.ppt

Urząd Gminy Szczytniki
62-865 Szczytniki 139
tel.: 62 7625015
fax: 62 7625274
e-mail: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl

Godz. pracy
poniedziałek: 8:00 - 16:00
wtorek - piątek: 7:00 - 15:00
Lokalizacja geograficzna:
Szczytniki

51°41'13.199"N
18°19'56.604"E
Licznik odwiedzin serwisu:
671 438

Serwis szczytniki.ug.gov.pl używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce kliknij. ..więcej informacji... Zamknij