REFERAT INFRASTRUKTURY I OCHRONY ŚRODOWISKA
parter, pokój nr 2
Aneta Nowak-Bączyk – KIEROWNIK REFERATU tel. 62/5971732
Ewelina Kubik tel. 62/5971732
Decyzje o warunkach zabudowy; zaświadczenia o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego. Ochrona środowiska naturalnego i rolnictwa; sprawy ochrony zwierząt.
Donata Kowalska tel. 62/5971732
Gospodarka nieruchomościami, gospodarowanie mieniem komunalnym
Grażyna Sowa tel. 62/5971729
Zamówienia publiczne, przetargi; zarządzanie inwestycjami gminnymi, utrzymanie dróg, oświetlenie uliczne i utrzymanie zabytków.
Magdalena Olejnik tel. 62/5971728
Gospodarka komunalna wodociągi kanalizacja.
Edyta Krystyniak tel. 62/5971728
Ewidencji działalności gospodarczej; zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanie numerów porządkowych nieruchomości, mienie komunalne - gospodarka lokalowa i wycinka drzew.
Dagmara Wlazły tel. 62/5971728
Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie
Adam Jeżewski tel. 666371672
Konserwator hydroforni w Szczytnikach
Jarosław Pluta tel. 666371604
Konserwator hydroforni w Radliczycach i w Stawie
Sławomir Sowa tel.666371731
Konserwator hydroforni w Mroczkach Wielkich
Bogumił Tylski
Konserwator hydroforni w Iwanowicach
Zbigniew Banasiewicz tel. 515871407
Konserwator oczyszczalni Popów, PSZOK
Marcin Korkosz
Konserwator oczyszczalni Popów, PSZOK
Zbigniew Marchwacki ( tel. 666371526 )
Operator koparko – ładowarki
Mateusz Mikołajczyk
Inkasent
REFERAT FINANSÓW–KSIĘGOWOŚĆ, KASA
I piętro, pokój nr 3,
Małgorzata Bloch – KIEROWNIK REFERATU tel. 62/5971745
Skarbnik Gminy
Grażyna Wróbel – tel. 62/5971734
Ewidencja wydatków i środków trwałych; rozrachunki z dostawcami i odbiorcami; sprawozdawczość budżetowa
Małgorzata Juszczak – KASA tel. 62/7697824
Rozliczanie czynszów, zaświadczenia do naliczania kapitału początkowego; obsługa kasy, opłaty za użytkowanie wieczyste, dzierżawy, opłaty za wodę, ścieki;
Bogumiła Wojtczak - Główna księgowa tel. 62/5971734
Ewidencja dochodów, sprawy w zakresie podatku VAT.
II piętro, pokój nr 8,
Sylwia Rosiak tel. 62/5971736
Księgowość jednostek podległych – Zastępca Głównego księgowego – oświata
Bożena Mucha tel. 62/5971736
Księgowość jednostek podległych – Zastępca Głównego księgowego – opieka społeczna
Marzena Nowak tel. 62/5941352
Wynagrodzenia i ubezpieczenia społeczne jednostek podległych
Aleksandra Cebulska/ Weronika Nowak tel. 62/5971736
Księgowości jednostek podległych
parter, pokój nr 1
Ilona Czarnecka tel. 62/5971727
Wymiar podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości; zaświadczenia o stanie majątkowym; zwrot podatku akcyzowego od paliw rolniczych; ulgi inwestycyjne z tytułu kupna ziemi.
Daria Dybioch tel. 62/5971727
Ewidencja księgowa należności podatkowych; rozliczenia z sołtysami w zakresie poboru podatków; egzekucja zaległości podatkowych; rozkładanie na raty, odraczanie płatności i umarzanie odsetek; wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu.
REFERAT ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
II piętro, pokój nr 5
Grażyna Kuchnicka – tel. 62/5971742
Sprawy organizacyjne i kadrowe, regulaminy i zarządzenia; obsługa jednostek organizacyjnych gminy; koordynacja pracy placówek oświatowych; ewidencja i załatwianie skarg obywateli.
I piętro, pokój nr 4
Magdalena Leszka/Anna Fedorczyk – SEKRETARIAT tel. 62/7625015
Obsługa sekretariatu i prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu Gminy; przyjmowanie i nadawanie korespondencji; telefoniczna obsługa urzędu i wójta; ewidencja urlopów pracowniczych; prowadzenie archiwum zakładowego i jego obsługa; promocja gminy; obsługa strony internetowej i BIP.
parter, pokój nr 1
Mirosław Kowalski tel. 62/5971739
Obsługa Rady Gminy i jej organów; sprawy z zakresu obrony cywilnej, ochrony ludności, zarządzania kryzysowego; ochrona informacji niejawnych
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH, USC
II piętro, pokój nr 7
Dorota Marucha – Z-CA KIEROWNIKA USC tel. 62/5971733
Sporządzanie i prostowanie aktów stanu cywilnego – urodzenia, małżeństwa i zgony oraz wydawanie ich odpisów; kwalifikacja wojskowa; Akcja Kurierska; świadczenia rzeczowe na rzecz obrony; sprawy związane z wyborami, spisami i referendami.
Klaudia Raczyk tel. 62/5971733
Ewidencja ludności; przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych; zameldowania, przemeldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy; udostępnianie danych osobowych; sprawy z zakresu straży pożarnych i podmiotów ratowniczych; promocja zdrowia.
RADCA PRAWNY
II piętro, pokój nr 5 (w czwartek)
Izabela Rabiega